Sök ord Facebook Twitter

Lättläst — Synonymer, betydelse och användning

Vi hittade 1 synonymer till lättläst. Se nedan vad lättläst betyder och hur det används på svenska.

Lättläst betyder ungefär detsamma som läsbar. Se alla synonymer nedan.

Synonymer till lättläst

Vad betyder lättläst?

Lättläst betyder läsbar.

Hur används ordet lättläst?

Ordet lättläst används oftast mitt i en mening och uttalas precis som det låter.

Det kan även användas i mer formella sammanhang.

Lättläst förekomst i korsord

Låg Medium Hög

lättläst förekommer sällan i korsord.

Ord som börjar på lättläst